Spin the MYSTERY Wheel Challenge w/GIRLFRIEND!! (1 Spin = 1 Dare)
Spin the MYSTERY Wheel Challenge w/GIRLFRIEND!! (1 Spin = 1 Dare)


We’re starting the challenge right now! You got to kiss Pugo! You spun it you gotta do it! You do realize that Pugo eats his own poop, right?! Guys this challenge is gonna be crazy. Also on the wheel we have things like kiss. Delete your channel, search the other person’s phone, *kiera: what?* Search the other person’s phone, *kiera: uh, morgan, yeah thats gonna be a problem, yeah, um (drops phone)* Morgan yeah, that’s gonna be a problem. Yeah my phone Yeah, it’s broken. and the worst one of all, break up. Watch until the end of the video, guys! I’m gonna do a big old guy three two What’s this a picture of you and another guy on the phone cool Here oh that’s a picture of me and my mom oh You may have gotten away of this one walking, but I’m gonna check her apps now Morgan. It says you’ve paid a hundred hours of Monster legends, it’s not a dating app. Thank you. God no Kira Lots of agencies are free to play game available on iOS and Android You can play tokens of different monsters feed them and evolve them to make them stronger You can fight an epic online PvP battles venturing with monsters and ever wards even more epic features like the monster lab where you can get all new and even To enhance the power of your monsters so that one day they can get as big and strong There’s me tea mugs. This is the most addictive and fun app that I have ever played literally ever and I officially challenged all of tea mugs watching this right now to see if you can get better than me at monster legend and the best thing the little guys is free to play and you can download the app and the link in the Description below but now let’s get back and spin that wheel Okay, look a little of anything wait on my phone, but now it’s my turn care It’s your turn now camera and if you get swap clothes again I get to get my back off you go come on If you moments later, okay guys fun – it’s probably about to get a lot more intense because it’s my spinner Galland I really don’t want to do it. I’m Guys I have to jump in a lake plates are cold and not meant to be jumped in Of course, we don’t have a lake. We’ve got to go and find a lake for me to jump in. Oh gosh I’m not excited for this one guys. Ah Ladies and gentlemen, what a lovely day to come to your local pond and dive into it It’s absolutely freezing cold right now. I have no ready for this Like I’ve been trying to hide my stop you sell for like 10 minutes and it’s not working. I’m just When he couldn’t get any worse We have no idea how deep this Pony of Waters in here for all I know I’m gonna jump and I’m gonna get eaten by a bloody shark. Do they have sharks and Morgan is too cold Ladies and gentlemen. Yeah, I already subscribe. I’m gonna take this time to say do down there Hey ty subscriber, how do you bet to do because I’m about to suffer along? Let’s do My jewels, you know what mum knows I’d say pretty fun. Let’s do it again Okay Yeah No, see those you did just get egged in the face I’ll let you pick the dogs. Well then that was bad decision Why because you’re gonna do the hardest for that dance? Don’t say it. Don’t say it. No Don’t do it, please please Oh Jared you know, I’m organized so I think he’s upstairs. Okay Oh Like my turn what you guys may not realize is my times in any ordinary tow guy When those guys webbed toe Cara it’s gonna have to lick my Ear baby, I didn’t want it to have to come to this. I promise I didn’t want her to have to do this I know your pain. I feel your pain. All right, I didn’t want it to have to keep them Actually, yes. Yes I did here Take off this song. No no. No, you gotta take Take off the damn song You don’t care I’ll do it for you Kara I know that one. I never that dirty what you have to do it Back to the wheel those Good guys, you did your job webbed toes – OH You okay or at least they’re not wet give that to me When I kind of fell down that waterfall and stopped my tour a few weeks ago. Yeah, it kind of still haven’t healed yet Oh maybe my Berry, no, Karen. No, no, no. No. No you made me like you’re with dr. Toes they have to lick my black to Do that the other two Guys this is definitely karma Ooh Kind of like it wasn’t that bad. Maybe that’s because I clean I’m like, yeah well Okay, let’s go Yeah, yeah, what did you get Oh, okay guys looks like Why OGI Yoga guys, let’s do it now Carol One thing that you don’t know about me is that I was actually the yoga champion of the UK before we mash Now, don’t you two take in terms to do some yoga? Positions starting with this should they can go first or you want to take this one? I Call this I’m gonna go upside down now. I’m going backwards Kara has stopped working. Where’s the instruction manual? I think she’s I think she’s broken Calm down low who won a position number one now, it’s time for position number two and as you can see this one You know, I think it’s pretty obvious who Is on top – Seriously How we Well, I haven’t told you the best part Yeah, the tachi who gets to be done by the other person I am a certified Tattoo artist you’re gonna come out with some great ink you can trust me. Oh good Well, since we’re kind of not old enough to get actual tacky Well, I knew that we Know Is it good maybe a skull or crossbones maybe like an angel wing I Know is a cute message What is it seriously, why is she doing I’m not involved in this at all? As you can see my handwriting isn’t the best and dastardly you kiss your dog Huh what Okay, guys there’s only two we haven’t done yet which is breakup I’m excited about one and trick though, I mean that’s good Okay Gesture relationship has to survive another day guys. She got the past That means it’s my turn now breakup or true. Please be true guys. I have a question. I need to ask her guys There’s only two more left. One of them is great The other one is all all true which means you get asked the other person a question and they have time for it and break or which is Obviously breaking or which doesn’t sound great to be Let’s spin the way My mouth is sealed We got the flipping truth I get to ask Kiera anything and she has to answer it Got to tell the truth thats why it says truth why Yeah. Well, I’m why Kara are you hiding something Maybe just never find out. Well, I’ve got one chance to and guys I have a question in the back of my mind. I have been wanting to ask Let’s do this here Bridget workman I have a question for you Okay, I’ve been meaning to ask you this for a very long time Kiara and now I have the perfect opportunity Oh god when you watch my videos, do you hit the like button? Okay, okay no, no, I don’t that is because I kind of don’t watch them You ask I’m never gonna look at ideal the same ever again Well Morgan to can play that game what what do you mean? Brain signal I gave them one Morgan since I said to compare that again. I’ve also been thinking of a question I want to ask you Like it will do really embarrassing. Why you hiding something? Okay, Morgan of how the tables have turned oh Okay, well this is a very important question Okay, do you pee standing up like all the other normal boys? Would you pee sitting down like a female? Um Fine I pee sitting down like a girl Shouldn’t be proud of that Morgan my work here is done You’re not the person I thought you were Sorry you guys so far. We’ve jumped it away Cara’s being eggeged She undulate my tiles Now it is finally time for the final The final Spin and is my turn and I’m not looking forward to a guy if you haven’t already subscribed to the channel it guys How does it say my hair please? Subscribe and I’ll give you a free cookie one should subscribe just comment down below I want my cookie. I’m gonna mail you a cookie. It can be a chopped. Okay, it can be the digestive even b b b break breakup But no that I wasn’t I wasn’t we met a year ago every since we met my life has been so amazing i love you so much we cant breakup guys…no…no We love each other guys love each other we cant disobey the spinning wheel ok bye we love eachot… we love each other Guys thank you so much for watching this video Please make sure to go down to the description and download Monster legends is one of my favorite games as you can tell I played it. So so good It’s free-to-play is available on android iOS all devices and It’s literally so much more Once you’ve downloaded the art tweet me a picture and i’m gonna be going from following loads of you who download the art link in Description monster legends and I wanna see if you guys can become a better than me at the game So make sure you download it link in the description monster legend is my favorite game in the world right now Thanks for watching. And as always I belongs you been awesome. Peace out

100 thoughts on “Spin the MYSTERY Wheel Challenge w/GIRLFRIEND!! (1 Spin = 1 Dare)”

  1. Morgz says:

    DID OUR RELATIONSHIP SURVIVE THE WHEEL? IS KORGZ BROKEN UP FOREVER?

    Watch To The End, The Truth Is Revealed…

  2. Danielle Deleon says:

    I want my cookie

  3. Peertum Nishi says:

    M

  4. Matthew’s Beyblade’s says:

    I want my cookie!

  5. Lianhua Yin says:

    Stop screaming

  6. Ange lyn says:

    I wanna cookie

  7. Pencu Sebastian says:

    Keira 2 and morgz1

  8. Pencu Sebastian says:

    I want my cookie

  9. Matthew Dickens says:

    I want my coockie

  10. Adrian Pustišek says:

    I want my cookie

  11. Mikel McGhee says:

    I want my cookie

  12. Benjamin wiley says:

    crazy epic

  13. Abby Uribe says:

    I want my cookie

  14. Antwann Code says:

    I want a cookie

  15. coolgodgaming says:

    You are not famous that's Hawking is not real

  16. Jeanette Blackwell says:

    I want a cookie

  17. Goivanni Torres says:

    I want my cookies

  18. Josh Karmik says:

    Morgan your girl friend cheated and put and put the spin wheel and she put it on yoga and because she landed on break up

  19. Loki The god of mischief says:

    Is it like Dragen sity

  20. barre504 says:

    I DO TO

  21. Sarah Loney says:

    Totally yoga

  22. Carter Knight says:

    eueeueghh……………………….

  23. Silibelcher Lam says:

    Keira won

  24. Harry Hazadonis says:

    Why did you wear underwear in the lake

  25. Harry Hazadonis says:

    Kiera is rude

  26. Harry Hazadonis says:

    Funny morgz
    ⬇️

  27. Harry Hazadonis says:

    Morgz has a girlfriend which is Kiera
    ⬇️

  28. red diamond killer vampire says:

    Morgz won

  29. skyrim fan 234701 says:

    I WANT MY COOKIES !!!!!!

  30. Cooper Gray says:

    If this was reill cira would be a b#$&h

  31. Barbara Ha says:

    Im better than u in monster legends i have bonnie bark and a thunder bird!!! Psychodactyl?!?

  32. Lori Tallman says:

    I whant my 🍪

  33. Robina Anna Melece says:

    0:24 He put "Challange" you mean "Challenge"????

  34. Joël gaming Kok says:

    I want my cookie

  35. Kerim Camo says:

    Ajvontmycookey

  36. Hazel Jones says:

    I haf cookie plees? You you you breek up NOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! Noooo plees no breek up😭😭😭😭😭😭

  37. cassandra102181 says:

    I want my cookie please

  38. Funny oh Johnyy says:

    I want my cookie

  39. Johana Hernandez says:

    I want my cookie

  40. Mythic_Hydrated YT says:

    I feel bad for her

  41. Pokemon unwrapped says:

    Oveisly she doesn’t like you so she needs a better man that is what she thinks but your awesome morgz

  42. RaginGamer 99 says:

    2:50 Be quiet about all that notificationing

  43. Sam and Tara Philantrope says:

    i can do the splits

    and im only 8

  44. jaden chy says:

    Morgz won position 2 good job morgz

  45. Kylie Acosta says:

    😷

  46. Roblox guy to get you robux johhny says:

    I want my

  47. Roblox guy to get you robux johhny says:

    I want my cookie

  48. Lilly McClelland says:

    There was no yoga it delete channel

  49. DINO PILOT says:

    I want a cookie

  50. Ps4 or Switch Gameplays With UnknownPlayz says:

    I dont think his girlfriend doesnt like him

  51. Ps4 or Switch Gameplays With UnknownPlayz says:

    Orange Justice is easy

  52. Krazy Kaeden says:

    20:31 and that’s how you know Kiera does not like morgz

  53. Mendie Gaela says:

    my brother have monster legend

  54. The Mitchem says:

    you are men

  55. Sunita Love Ramgoolam-Hosein says:

    why do u have to shout

  56. Ianis Marian says:

    Possession nuber 1 is both possession number 2 is keara

  57. Anthony Forbister says:

    I want my cookie

  58. Jacob Bankert says:

    Eek

  59. Jacob Bankert says:

    Who is Korgz

  60. noah coates says:

    i want my cookie

  61. Gold skull says:

    Actually you ow me a cookie. GIVE ME MY COOKIE!!!!!!!

  62. 7789 be care full what you wish for 6789 says:

    Im so sorry. when You cried I cried!

  63. DraginKillerFornite YT says:

    I cried when sad music played and he was sad😥😥😥(╥_╥)

  64. Fort Nite says:

    I want my cookie

  65. aly zzz says:

    I want my cookie

  66. Marco Occhiuzzi says:

    This was CRAZY!

  67. Marco Occhiuzzi says:

    I want my cookie

  68. Matilda Ashoti says:

    Matilda and I want my cookie

  69. jave Gabriel Cabangcla says:

    Ewwwww kissing what the heck you guys thire are kid's wathing your vids

  70. Mihali Fauster says:

    K

  71. Landen Daniels says:

    She was trying to bite him when he put his hand on her face 😂😂😂

  72. Suresh P says:

    Kara got delete channel

  73. Blanca Rivera says:

    I want my cookie

  74. Itz Keith says:

    If u didn’t want to break up, you couldn’t have put break up idiot

  75. nazzahnz says:

    I want my cookie

  76. cooler coolergaming says:

    She lied it was actually delete channel

  77. Idk Idk says:

    Whaaaa Morgz likes toes??????

  78. Dilly Coldwell says:

    forest*

  79. Tsholofelo Setwaba says:

    I want my cookie

  80. Marisa Loubser says:

    K not m

  81. Marisa Loubser says:

    Woow

  82. Catalina Aleman says:

    Gir

  83. Catalina Aleman says:

    Want to cookie I’m I am going to hit the bell and turn on the notifications and I am turning the like

    but but in on

  84. Julien Badeaux says:

    orang justice

  85. Kim Sierra says:

    she lie delete channel

  86. Julian Ortega says:

    Did you realize when it said search phone it was seach phone

  87. Talijah Williams says:

    I have that game and I have 1,000 .

  88. Tommy Thompson says:

    I want my cookie

  89. Student Penelope Herzog says:

    XD so halarious

  90. Arlene Quigley says:

    He literally said that he lives in the uk US dollars don’t even matter to him

  91. Kid perfect says:

    I want my cookies

  92. Kaylee Torres says:

    Hahahahah!!

  93. Kaylee Torres says:

    Double hahahahahahahahahahahahahahahahaha!.!!

  94. Kaylee Torres says:

    Poor morgan

  95. Bonerges Claudino says:

    I Want My Cookie 🙁 Where’s My Cookie?

  96. ad bb says:

    Hey she cheated when it said delete channel

  97. Aidan Zikr says:

    i want my cookie

  98. McRitchie Bros says:

    I want a cookie

  99. Riley Bourne says:

    I want a cokk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *